wtorek, 4 listopada 2008

04.11.2008



Komentarze (3):

Blogger matylda_ab pisze...

Wiesz, patrząc na 1 foto przedstawiające tapetę na Twoim laptopie, jakbym widziała swoje foto paproci w lesie, jakie zamieściłam na swoim blogu. Wiem, to może zbieg okoliczności ;))

4 listopada 2008 08:47  
Blogger Brahdelt pisze...

Wyszło szydło z worka... *^v^* Tak podziwiałam Twoje zdjęcie, że je sobie wrzuciłam na tapetę! Obiecuję, że nie wykorzystuję go w żadnych niecnych ani komercyjnych celach, tylko stricte prywatnie estetycznych. ^^

4 listopada 2008 10:45  
Blogger matylda_ab pisze...

oj ;))) Naprawdę cieszę się bardzo, że tak Ci się to zdjęcie spodobało. Sama je robiłam. A las mieści się w okolicach wsi Hucisko, nieopodal Sokołowa Małopolskiego (to teraz już wiesz w jakim województwie mieszkam) Jestem z siebie dumna. Możesz je wykorzystać, jak tylko zechcesz ;))

5 listopada 2008 12:30  

Prześlij komentarz

Subskrybuj Komentarze do posta [Atom]

<< Strona główna